Itt is megtalálsz minket:

3Mangó – Magazin

Névjegykártya know-how

3 Mangó - Kiadványszerkesztés, Grafikai tervezés

Szakmai blog

Névjegykártya know-how

Névjegykártya tervezésről néhány hasznos gondolat!

A személyes kapcsolatteremtés és kapcsolattartás fontos eszköze. A névjegykártya nagyon sokáig konzervatív módon, kötött forma volt. Így alakul ki a klasszikus 90x50mm vagy a 85x55mm méret. Ma már tudjuk, hogy vannak sokkal merészebb, formabontóbb formák, stílusok a névjegykártyák világában. Tényleg csak a kreatívitás és a bevállalóság szab határt a névjegyek megjelenésének.

Gyakran elkövetik azt a hibát, hogy a névjegykártya központi dizájneleme a tipográfiára helyezi a hangsúlyt, de sajnos ezt is lehet túlzásba vinni. Lényeges, hogy a névjegykártya adatai kellemesen olvashatóak legyenek. Ehhez természetesen egy jó tervező tudja megtalálni azt a harmóniát, ami nem hagyja a névjegykártyát az egyszerűség sivár hangulatában, ugyanakkor nem esik a túlzás és giccs medrébe.

 

Nem csak a betűk stílusa viheti félre a névjegy funkcióját, hanem a méretek is. Világos, hogy alapvetően nincs túl sok hely a rendelkezésünkre, de a zsúfolt, kisméretű adatokkal tűzdelt kártya káoszt okozhat és félresiklatja a figyelmet a lényegen. A túl nagy tartalom pedig tolakodó hatást ér el, nem beszélve arról, hogy sok helyet foglal.

Egy fontos trükk, amit érdemes figyelembe venni. Legyen határozottan elkülönítve a cégnév és a kapcsolattartó neve. Sőt! Legyen inkább kiemelve az Ön neve, mert aki szeretne majd kapcsolatba kerülni a névjegykártya tulajdonosával, az általában nem egy céggel tárgyal, hanem egy emberrel, ez esetben Önnel!

Szem előtt kell tartani, hogy a cég szolgáltatása, üzenete harmóniában legyen a névjegykártya megjelenésével. Persze már érdemes az egész arculatot ennek tükrében megtervezni. Erre legjobb példa, ha rendezvényszervező a szolgáltatás, akkor ne csak egy monokróm, egyszerű dizájn jelenjen meg a névjegykártyán, hanem a dinamika, a kreatív ötletesség, mely a célszemélynek is meggyőző lesz.

Egy-egy izgalmasan megtervezett, dizájnos tagline vagy szlogen sokáig megragadhat az emberek fejében. Továbbá érdemes valami játékos felhívást, vagy üzenetet kreatívan elhelyezni, mellyel a szolgáltatás következő lépcsőfokára tereljük a névjegykártyánkat kezében tartó célszemélyt. Ilyen példa, ha egy weblaptervezéssel / optimalizálással foglalkozó cég a névjegykártyáján egy játékos felhívással átirányítja az érdeklődőt a weboldalán elhelyezett kvízhez, ahol letesztelheti, hogy mennyire hatékony a weblapja.

Végül szintén egy apró trükk, amivel a célszemélyben jó benyomást lehet kelteni. Ha van egy jól megtervezett dizájnos névjegykártyánk, akkor érdemes szezonálisan valami kis apróságot belecsempészni, hogy figyelmességet és kreatív látásmódot keltsünk másokban. Amúgy is az emberek szeretik a játékosságot, kreatív ötletességet.

Szívesen megtervezzük az Ön kreatív magazinját, katalógusát, brosúráját is!

via 3 Mangó

Megoldásaink, azaz
hogyan képzeljük el!

A 3 Mangó fő profilja különböző szolgáltatók – nyomdák, grafikai stúdiók, ügynökségek, multik marketing osztálya, magánszemélyek, vállalkozások – támogatása! Innen a széles spektrumú rálátásunk a reklámgrafika minden területére!

Kiadványtervezés
- Kézzel fogható megjelenés!

Egy vállalkozás pont annyira nívós, mint a kiadvány, amit kiad a kezéből. Konzekvens profizmus, stílusos határozottság, megalkuvást nem tűrő színvonal – abszolút prioritás a 3 Mangó csapatánál.

Arculattervezés
- Forma és kapcsolat!

Egy jól megkülönböztethető arculat minden, magára adó vállalkozás elengedhetetlen alapeleme. Ennek az arculatnak rezonálnia kell a szolgáltatás tartalmával és így tud egy színvonalas képet adni.

Hozzászólások

hozzászólás

Hozzászólások

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Még több Szakmai blog

Kövess a facebookon is!

Dizájn

Szakmai blog

Typo

Kövess a facebookon is!

To Top
Web Analytics