Kiadványtervezés:

brosúra (brossúra) grafikai tervezése.

Brosúra (brossúra) tervezés

― Kézzel fogható megjelenés!

A brosúra tartalmi oldalról tekintve egy rövid, tömör, lényegre törő és azt kiemelő ismertető kommunikációs forma. Általában terjedelme nem haladja meg a 48 oldalt.

A brosúra (brossúra) tervezésekor, több lehetőségünk van az arculati elemek játékával, vagy a tipografikus, informatív koncepció megvalósításával. Egy-egy szolgáltatás, vagy termék bemutatására szolgál, nagy képekkel, egyértelmű üzenetekkel, hogy cselekvésre motiválja a célcsoportot. A brossúra a kiadványok olyan típusa, mely egy rövid ismertető anyag. Formailag nem túl terjedelmes, inkább érzéseket vált ki, mely marketing szempontból lényeges!

Miért van szükség brosúrára?

A kiadvány tartalma és megjelenése szoros összhangban van a cég arculatával és termékeivel, szolgáltatásával, így a brosúra szolgál a print megjelenések között egy olyan felületnek, mellyel jól lehet reprezentálni a vállalkozást.

Saját meggyőződésünk, hogy a brosúra megtervezésekor a legtöbb hangsúlyt a megnyerő arculat kell, hogy kapja, melyet a szolgáltatást bemutató nagy hangulatképek és termékfotók egészítik ki. Ha ez tökéletes összhangban van, akkor ez máris félsiker!

A kiadványtervezés folyamata – azaz hogy tervezünk és készítünk katalógust, brosúrát (brossúra), magazint, vagy leporellót – 3 cikkben.